• APA - element esential al vietii !
Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

DOCUMENTE NECESARE


Cererile pentru obtinerea avizelor eliberate de catre S.C. CRAB S.A. se pot depune in urmatoarele locatii:

 

Nr. crt.

Sectia responsabila cu avizarea

Localitati supuse emiterii de avize

Adresa punctului de lucru

1

Oras Darmanesti

Darmanesti

str. Muncii, nr. 20, oras Darmanesti

tel. 0749.244.092

Program primiri cereri de avizare L-V, 09.00-13.00

Program eliberari avize L-V, 09.00-15.00

2

Municipiul Moinesti

Moinesti

Ardeoani

Magiresti

Poduri

str. Constantin Dobrogeanu Gherea, nr. 7, Mun. Moinesti

tel. 0234.367.374

Program primiri cereri de avizare L-V, 09.00-13.00

Program eliberari avize L-V, 09.00-15.00

3

Oras Targu Ocna

Targu Ocna

Stefan cel Mare

Cotofanesti

Casin

Dofteana

str. Costache Negri, bl. G2, sc. A, ap. 3, oras Targu Ocna

tel. 0234.340.335

Program primiri cereri de avizare L-V, 09.00-13.00

Program eliberari avize L-V, 09.00-15.00

4

Oras Buhusi

Buhusi

str. Nicolae Balcescu, nr. 4, oras Buhusi

tel. 0234.262.849

Program primiri cereri de avizare L-V, 09.00-13.00

Program eliberari avize L-V, 09.00-15.00

5

Municipiul Bacau

Bacau

Margineni

Saucesti

Letea Veche

Hemeius

Faraoani

Filipesti

Prajesti

Tatarasti

Traian

Cleja

Tamasi-Gioseni

str. Narciselor, nr. 14, Mun. Bacau

tel. 0744.510.263

0372.401.301

Program verificare/primire/eliberare avize L-V, 09.00-13.00

Program verificare in teren/intocmit avize/devize L-V, 13.00-16.00

 
 
  1. Documentatia tehnica pe care solicitantul o depune in vederea obtinerii avizului de bransament/racordare trebuie sa cuprinda urmatoarele:
  • cerere tip aviz, completata si semnata cod P0-07-Ed4-R0-Fl/F2 (particulari, agenti economici);
  • copie B.I./C.I. (pentru persoane fizice);
  • copie Certificat Cod Fiscal pentru Asociatii de Proprietari/Asociatii si Fundatii sau copie Certificat Unic de Inregistrare pentru agentii economici;
  • planuri cadastrale sau de situatie scara 1:500 (2 copii);
  • plan de incadrare in zona 1:2000 (1 copie);
  • acordul notarial al coproprietarilor, daca este cazul;
  • copie dupa act de proprietate;
  • copie adeverinta Asociatie de Proprietari 
  • breviar de calcul privind necesarul de apa, in cazul in care se doreste un debit mai mare de 2,5 mc/h;
  • contravaloare taxa avizare.
  1. Documente necesare obtinerii avizului de amplasament:
  • cerere tip aviz, completata si semnata cod P0-07-Ed4-R0-Fl/F2 (particulari, agenti economici) sau adresa scrisa;
  • copie B.I./C.I. (pentru persoane fizice);
  • copie dupa certificate de urbanism/avizul de principiu;
  • copie dupa act de proprietate;
  • copie Certificat Cod Fiscal pentru Asociatii de Proprietari/Asociatii si Fundatii sau copie Certificat Unic de Inregistrare pentru agentii economici;
  • planuri cadastrale sau de situatie scara 1:500 (2 copii);
  • plan de incadrare in zona 1:2000 (1 copie);
  • Documentatie tehnica - parte scrisa si parte desenata (planuri la scara 1:500), in doua exemplare. In cazul solicitarilor de extinderi retele, din partea persoanelor juridice ( agenti economici, UAT-uri, etc.), documentatia va fi prezentata si in format electronic (parte scrisa in PDF, parte desenata in PDF si in DWG, in coordonate STEREO 70-Autocad-versiunea 2010), pe suport CD/DVD.
  • contravaloare aviz.
  1. Documente necesare obtinerii acordului de furnizare (avizului de principiu) in vederea obtinerii autorizatiei de construire:
  • cerere aviz;
  • planuri cadastrale sau de situatie scara 1:500 (2 copii);
  • certificat de urbanism (dupa caz).

Formularele aferente cererilor pentru avizare si a consimtamantului privind prelucrarea datelor personale le puteti descarca din submenu-ul "CERERI TIP".

Acordul de furnizare (avizul de principiu) cuprinde datele generale privind posibilitatile si conditiile de bransare a utilizatorului, date ce vor sta la baza intocmirii documentatiilor de catre un proiectant autorizat.

Pentru orice tip de aviz, la depunerea cererii, solicitantul va achita taxa de avizare, urmand ca dupa intocmirea avizului (dupa caz), sa se achite contravaloarea celorlalte taxe (verificare si montare priza de bransament, montare apometru, sigilare montaj), in vederea eliberarii avizului.

Modalitati plata facturi

Facturile de apa si de canalizare pot fi platite prin:
platforma on-line;
 
logo netopia o aplicatie on-line disponibila pentru dispozitivele iOs si Andoid;
♦ aplicatia de mobil disponibila in Google Play, AppStore si App Gallery;
terminalele:
♦ casieriile proprii situate in str. Narciselor - nr. 14 si str. 9 Mai - nr. 80, de luni pana vineri, intre orele 09.00 -16.00;
♦ ghiseele agentiilor BCR si BRD, in numerar, in baza facturii;
♦ serviciul Direct Debit al Bancii Comerciale Romane, in baza unui mandat acordat bancii;
♦ O.P. in urmatoarele conturi: vezi lista.
Indiferent de modalitatea de plata aleasa nu se percepe nici un comision din partea clientului!

Proiect POSMEDIU

S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A., în calitate de Operator Regional pentru gestionarea infrastructurii de apă si apă uzată din judetul Bacău, beneficiază de asistentă financiară acordată din Fondul de Coeziune, prin POS Mediu – Axa prioritară 1, în vederea implementării proiectului:
„Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apă si apă uzată în judetul Bacău”.
Pentru detalii despre acest proiect accesati butonul:
 
buton POS
 
Rezultatul așteptat al proiectului îl repezintă creșterea gradului de acoperire a populației cu servicii de alimentare cu apă și canalizare până la un procent de 90% din aglomerările urbane incluse în proiect: Bacău, Moinești, Buhuși, Dărmănești și Tîrgu Ocna