• APA - element esential al vietii !
Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

CONTRACTE


1. Documente necesare pentru intocmirea contractelor:

a) in cazul bransamentelor noi executate
• cerere din partea utilizatorului la care va prezenta:
- copie dupa aviz;
- copie dupa documentele aparatului de (buletin de verificare metrologica /declaratie de conformitate; proces verbal de montare-sigilare eliberat de montator). Lucrarile de montare, sigilare se pot executa si de catre operator;
- copie dupa actul de proprietate (chirie/comodat, autorizatie de construire/alt document care sa ateste dreptul de proprietate etc.) al spatiului (imobilului) pentru care se solicita incheierea contractului (documente care se pastreaza la contract);
- Acordul proprietarului/coproprietarilor (daca imobilul se afla in proprietate comuna), pentru ca utilizatorul in calitate de chirias/comodatar/coproprietar sa incheie contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare in nume propriu (conform model);

- Adeverință eliberată de către asociația de proprietari din care face parte solicitantul, din care să reiasă faptul că acesta nu înregistrează debite restante față de asociație;
- copie dupa actul de identitate (in cazul utilizatorilor individuali) si/sau copie dupa dupa CUI (pentru agenti economici) respectiv CIF (pentru institutii publice, bugetare sau persoane fizice autorizate).

b) in cazul schimbarii titularului de contract
• cerere din partea utilizatorului la care va prezenta:
- copie dupa actul de proprietate (chirie etc.) al spatiului (imobilului) pentru care se solicita incheierea contractului/autorizatie de construire/alt document care sa ateste dreptul de proprietate (documente care se pastreaza la contract);
- Acordul proprietarului/coproprietarilor (daca imobilul se afla in proprietate comuna), pentru ca utilizatorul in calitate de chirias/comodatar/coproprietar sa incheie contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare in nume propriu (conform model);
- copie dupa actul de identitate (in cazul utilizatorilor individuali) si/sau copie dupa dupa CUI (pentru agenti economici) respectiv CIF (pentru institutii publice, bugetare sau persoane fizice autorizate).

2. Cereri pentru incheierea contractelor:

a) Model I – pentru abonatii cu bransamente individuale (apartamente)

b) Model II – pentru abonatii din condominiu (racordati la sistemul public de distributie a apei potabile printr-un bransament, la capatul caruia este montat un contor general, ce masoara consumul de apa in intreg condominiul)

c) Model III – pentru abonatii cu bransamente individuale (case)

3. Rezilierea contractelor:

In cazul in care se solicita rezilierea contractului de furnizare a serviciilor de alimentare cu apa si canalizare, punctul de consum aferent va fi debransat de la reteaua publica.
Debransarea va fi efectuata de catre personalul autorizat al operatorului, in urma procesarii cererii de reziliere. Dupa efectuarea debransarii, se va emite o factura finala pana la indexul inregistrat la data debransarii, care va reflecta consumul total pâna la momentul intreruperii serviciului.
Factura finala, impreuna cu orice alte obligatii financiare restante (daca exista), vor fi in responsabilitatea persoanei care a solicitat rezilierea contractului. Achitarea integrala a acestor sume este o conditie necesara pentru inchiderea efectiva a raportului contractual.
Este important de mentionat ca, in urma debransarii, reconectarea ulterioara se va putea realiza doar in baza unei noi solicitari si a incheierii unui nou contract de furnizare, cu respectarea conditiilor tehnice si administrative impuse la acel moment si cu achitarea contravalorii serviciului de debransare.

Modalitati plata facturi

Facturile de apa si de canalizare pot fi platite prin:
platforma on-line;
 
logo netopia o aplicatie on-line disponibila pentru dispozitivele iOs si Andoid;
♦ aplicatia de mobil disponibila in Google Play, AppStore si App Gallery;
terminalele:
♦ casieriile proprii situate in str. Narciselor - nr. 14 si str. 9 Mai - nr. 80, de luni pana vineri, intre orele 09.00 -16.00;
♦ ghiseele agentiilor BCR si BRD, in numerar, in baza facturii;
♦ serviciul Direct Debit al Bancii Comerciale Romane, in baza unui mandat acordat bancii;
♦ O.P. in urmatoarele conturi: vezi lista.
Indiferent de modalitatea de plata aleasa nu se percepe nici un comision din partea clientului!

Proiect POSMEDIU

S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A., în calitate de Operator Regional pentru gestionarea infrastructurii de apă si apă uzată din judetul Bacău, beneficiază de asistentă financiară acordată din Fondul de Coeziune, prin POS Mediu – Axa prioritară 1, în vederea implementării proiectului:
„Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apă si apă uzată în judetul Bacău”.
Pentru detalii despre acest proiect accesati butonul:
 
buton POS
 
Rezultatul așteptat al proiectului îl repezintă creșterea gradului de acoperire a populației cu servicii de alimentare cu apă și canalizare până la un procent de 90% din aglomerările urbane incluse în proiect: Bacău, Moinești, Buhuși, Dărmănești și Tîrgu Ocna